Skratt of The Natt!

Som alltid när jag sitter uppe för sent har jag börjat flumma ur lite grann. Flumma ur är en term som vi i Falun (vet inte om den förekommer någon annanstans) använder när man är övertrött och skrattar åt allt som kommer i ens närhet. I alla fall, jag är trött, sitter framför datorn och har hamnat i en så kallad YouTube-loop - klipp, efter klipp, efter klipp. Men bland alla dessa klipp hittade jag ett par riktigt roliga som nämner Taylor/team Jacob och Robert/team Edward, och man ser en skymt av Taylor och Kristen - så jag tänkte att jag kunde dela det med er denna sena timme. Enjoy!



Jag fullkomligt ÄLSKAR Neil Patrick Harris. Han är legend...wait for it...dary!

(Jag ber om ursäkt om detta inte hade så mycket med Twilight att göra, men var så förbaskat roligt!)

Källa

/Matilda

Kommentarer
Postat av: Twilight Blogg

Hejsan! Vill ni vara med i en månadens blogg-tävling hos mig? :)



http://twilightforyou.blogg.se/2010/december/manadens-blogg.html#comment

2010-12-11 @ 13:58:49
URL: http://twilightforyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0