Twilight har kommit till KappAhl!

Tjena allihoppa! Nu är jag (Viggo) här och hälsar på. Det var sjukt länge sedan jag var här och hälsade på sist... kan det ha varit i Maj...?
Jaja, nu kikar jag in i alla fall ;) Anledningen till att jag hälsar på nu är för att jag stötte på Twilight på jobbet!
Imorse när jag stog och packade upp nya varor stötte jag helt plötsligt på Edward! Vilken chock det blev!


Jag tänkte bara tippsa alla som är intresserade om att dessa tröjor finns. Det finns även en med Bella som har "puff ärmar", jag hittade den tyvärr inte på hemsidan, så om man vill spana in den så får man röra sig till närmsta KappAhl butik ;)



Storlekarna är 128-170, så tyvärr har jag vuxit ur dessa :(

Är det någon annan som blev lite sugen?

 

Kram på er alla //Viggo

ps. Extra stort tack till Victoria och Matilda som håller bloggen vid liv!


Kommentarer
Postat av: Johanna

ååååå ska köpa den understa kan ha 170...

2010-12-10 @ 13:45:27
URL: http://fabulousrobertpattinson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0