14/2 Dagens Citat från Ida (mig)

Jag har en förkärlek för scenen i Edwards rum i Twilight när dom börjar busa och Alice komer in och säger:
It sounded as if you were having Bella for lunch, and we came to see if you would share.


Jag gillar den scenen och det citatet för att det värmer i hela hjärtat!
Kan egentligen inte ge någon annan anledning till varför jag gillar scenen..
Den får mig att skratta och le! synd att den inte kom med i filmen!


// Ida




Skicka era favorit citat från böckerna, filmerna eller skådespelarna i intervjuer och med en förklaring till varför ni gillar just det citatet! skicka det till [email protected].

Kommentarer
Postat av: Kia

Ida: Jag bor i Norrköping, så ska ju se den här ikväll ;) Hoppas att filmen är bra, men det tror jag säkert den är.



Och angående den här scenen så älskar jag den, och jag tycker det var massa dom inte fick med i filmen, bland annat det här

2010-02-14 @ 13:56:00
URL: http://kiiaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0