Äntligen...... IGEN!




Jo jag vet att det finns typ hur många bloggar som helst om Twilight, men jag kunde inte låta bli...

Här hos mig kan ni hitta bilder, info och  andra grymma saker om den underbara berättelsen om Edward och Bella. Vi pratar om filmen, böckerna och skådisarna :D Har ni några andra idéer om vad ni vill läsa om så är det bara kommentera!

Kan ju börja med att berätta att jag är en ganska ny "Twilightare". Jag såg trailern i höstas och tyckte att den verkade bra så jag och ett gäng kompisar gick på premiären - behöver jag säga mer? Jag fastnade och nu har jag läst alla böcker, sett filmen flera gånger och väntar otåligt på New Moon...







Detta skrev Julia för ett år sedan (idag) då hon startade denhär bloggen. Det var kort efter som jag knatade in hos henne första gången. Och från den dagen jag satte min "fot" här så har jag kommit tillbaka varje dag!

Ett år har gått och under dethär året har följande saker hänt.

♣ Julia skulle på språkresa och semster och behövde en gästbloggare som blev jag (Ida)

♣ Julia fick erbjudande att börja blogga på TTS.

♣ Hon accepterade erbjudandet och jag tog över bloggen.

♣ I två månader "jobbade" jag själv med bloggen sedan tog jag in hjälp.

♣ Hjälpen (Jessie och Viggo) som skulle ta hand om bloggen när jag var på semster fick heltidskontrakt.

♣ Det arrangerades en Twiträff hemma hos mig, då vi spelade bränboll och åt middag och kollade på film..

♣ Sedan kom den stora dagen.. (midnatt) PREMIÄREN AV NEEEEEW MOOOOOOOON! (typ den roligaste kvällen i mitt liv)

♣ Tiden flöt på och vi hade alla svårt att uppdatera så vi förstärkte vår styrka med lilla söta Saga

♣ Saga blev vår räddare i nöden på alla sätt ända tills hon fick se sitt nya schema så hon insåg att även hon
kommer ha svårt att uppdatera..

♣ Till följd av detta sökte vi efter yttligare en "medlem till flocken", och tur för oss så fick Julia och Olivia möjlighet att komma tillbaka till oss och nu är vi en stor fet flockan där alla spelar en viktig roll.


Berätta, vad tycker ni har vart bäst med oss under dethär året?
Vad tycker ni inte om med oss.. Snälla snälla berätta! Vi vill veta så vi kan bli bättre..





IDAG FIRAR thetwilights 1 ÅR!!!





Vi tackar för ett dunder-underbart år och hoppas ni följer med oss under nästa!


Är det någon som varit med under hela året?




Kramar från Flocken (och framför allt Ida vid den översta delen)




Kommentarer
Postat av: Louise^^

Grattis! :D

2010-02-21 @ 19:36:08
Postat av: Kia

Jag kan bara säga keep up the good work girls! Har följt den här bloggen länge nu och klickar in på den flera gånger om dagen. Vill bara att ni ska uppdatera mer och mer, för allt är verkligen jättebra och kul att läsa. Kommer följa den här bloggen så länge den finns :) Massa kramar till er goa tjejer

2010-02-21 @ 21:15:20
URL: http://kiiaw.blogg.se/
Postat av: Marie

Jag har suttit och kollat på BAFTA-galan, så jag passar på att gratulera lite sent. :-)

Ett stort Grattis!



Jag har inte riktigt varit med hela året. Jag tror att jag började läsa bloggen strax innan Ida började gästblogga. Jag vet inte riktigt när det var, men det är väl ett tag sedan nu. :-)



Det som jag älskar med den här bloggen, och som gör att det är en av de bloggar som jag besöker flera gånger i veckan, är eran inriktning på bloggen (så som jag uppfattar den :-).

Ni har nästan alltid en rolig vinkling på nyheterna, egna åsikter, ser saker med glimten i ögat.

För mig spelar det ingen roll om ni är först med nyheter. Det är inte därför jag besöker bloggen. Det är för att jag i princip alltid känner mig lite gladare, och har fått mig ett skratt när jag har varit här.



Så tack för att ni gör min dag lite ljusare varje gång jag besöker er! :D

2010-02-22 @ 04:37:26
URL: http://www.twilightgrejer.se
Postat av: Amanda

Grattis! :) Jag har varit med enda sedan början, enligt mig är ni den absolut bästa Twilight-bloggen!

2010-02-22 @ 12:10:49
URL: http://mjuppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0