Linnea träffade Robert och Taylor i helgen!

En av våra läsare Linnea!
Har nu fått "träffa" Robert och Taylor
:)





Linnea, Hoppas du blev nöjd..
ifall du vill ha bilden i färg så maila mig så skickar jag över den till dig!





Vill du också vara med på bilden med våra hunkar så maila mig ([email protected]) en bild på dig själv och bilden du vill vara med i så ska vi se vad jag kan göra.. Se gärna till att bilden på dig själv och den du vill vara med i överänsstämmer i "pose" så blir det lättare och resultatet snyggare :)



// Ida


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ida, vill så gärna att du gör en till bild på mig gumman

2010-02-10 @ 18:43:18
URL: http://fabulousrobertpattinson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0