Photoshop!

Idag ska jag vara barnvakt till mina syskonbarn (som min kollega redan sagt) men innan dom kommer tänkte jag lägga upp bilden på Johanna (fabRob) som jag gjort iordning..




Nu ringer det på dörren vilken sekund som helst...
Vi höres..


BTW!

Berätta vad ni tycker om med oss som blogg, vad ni inte tycker om..
Om det finns något inlägg eller minne från gångna året som ni vill att vi hyllar eller tar upp..
Ge oss även ris och ros så vi kan bli bättre..

Dela med er av era tankar i (komentar-fältet)


// Ida


Kommentarer
Postat av: stina

Dett finns alltid nåt nytt inlägg varje dag :D Ni laddar upp senaste nytt om twilightfilmerna och skådisarna så fort ni hört når nytt :) Ni laddar upp massa snygga bilder på skådisarna :D Er blogg är den bästa twilightbloggen som finns :D Finns inget dåligt med eran blogg :)

2010-02-20 @ 16:41:17
Postat av: Johanna

Ida... Åååå vad fin den blev tack

2010-02-21 @ 12:13:41
URL: http://fabulousrobertpattinson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0