SKYYYNDA - ASHLEY PÅ TV! 13.00

Är det någon som är hemma??

SÄTT PÅ KANAL 5 FÖR ASHLEY GREENE ÄR HOS ELLEN DEGENERE KOMMER DIT NÄR SOM HELST!!

13.00




UPDATE: Jaha, det var en himla kortis hon var där... Var det någon som hann se det?


När de visade klippet när Alice och Bella åker för att stoppa Edward märker jag ett fel i textningen!!

Texten/översättningen på svenska: - Vi har punktering
Alice säger egentligen: - There is Volterra

hahahhahah kan ju vara bra att man har sett filmen också! Synd med översättningen ibland...


Kommentarer
Postat av: Frida

HAHAAH "vi har punktering" xD

Det är ju inte särskilt likt " there is Volterra :P

2010-02-02 @ 18:15:14
Postat av: linnea

hahah jag märkte det också! jag tänkte bara..va? sen NÄR hade dom punktering på bilen..

Håller också med om att det var VÄLDIGT kort som ashley var med, blev helt lyrisk när jag satt hemma och tittade men sen var hon med i typ 5 minuter.. tråkigt!

2010-02-02 @ 18:18:58
Postat av: Nanna

Julia: haha gud vilken översättning :P ja, bra om man kollar vad man ska översätta så man inte bara lyssnar xD

2010-02-04 @ 21:51:06
URL: http://justnanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0