Stackarn! [Varning för vuxen bilder]



[Kan anses vara stötande]



I det senaste numret av tidningen Details poserar ”Twilight”-stjärnan Robert Pattinson med nakna kvinnor. Något som han inte var helt bekväm med.
Han gick så långt att ha sa:


– Jag hatar verkligen vaginor. 
Jag är allergisk mot vaginor. Men jag kan inte säga att jag visste, eftersom fotosessionen skulle vara i tolv timmar, att de fortfarande skulle vara nakna efter fem eller sex timmar. Tack gode gud att jag var bakfull, säger han till Details, enligt Us Magazine.

I intervjun tar han död på ryktena att han skulle ha ett förhållande med Kristen Stewart, eller någon annan kvinna heller för den delen.

Det enda känslomässiga bandet jag har till någon är min hund, säger han.




Jadu... När jag såg bilderna första gången tänkte jag bara..
fan va piiinigt att fotas med nakna människor.. (jag är lite obekväm med andras nakenhet)


// Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0