Twilight på kartan

Jag satt och dagdrömde om vad jag ska göra efter gymnasiet och satt och tittade på Google Maps(Har inte den blekaste om hur jag hamnade där). Helt plötsligt har jag det här framför mig, och har även här ingen aning om hur jag hamnade i Forks. (Det kanske finns någon som vill säga mig något)
Jag kan fortfarande inte riktigt förstå hur oerhört stort Twilight är! Jag menar, hur många filmer eller böcker har egna turer i staden historien utspelar sig!? Dazzled by Twilight öppnades i November 2008 och är till för Twilight-fans och skulle kunna motsvara disney-fansens Disneyland. Det finns både en i Forks och en i Port Angeles.
Läs mer om Dazzled by Twilight här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0