Folk kommer och går!

Vi har nyligen "införskaffat" Saga till vår lilla familj här på TheTwilights men nu står vi inför ett litet problem.
Vi kommer att förlora 3st ½:or denhär terminen. Jess och Viggo går sista året på gymnasiet och kommer inte ha lika mycket tid, och jag måste hårdsatsa på skolan jag med.


Finns det någon som skulle vilja komma och bli en del av familjen!?
Vi vill att du ska vara förväntansfull och fri, det är det ända kravet!
Om du är intresserad så hör av dig på [email protected].
Berätta lite om dig själv och din twilightkärlek.. :)


// Ida


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ida Nu har du fått mail hoppas jag

2010-01-20 @ 00:29:41
URL: http://fabulousrobertpattinson.se
Postat av: nea

till ida:

Skulle älska att vara med i eran "Familj" för jag Älskar denhär bloggen, men det är frn den här bloggen jag får all info xD Så skulle nog inte vara till så stor hjälp xD Men älskar den här bloggen så hippas ni hittar nån ^^

2010-01-20 @ 17:45:15
URL: http://www.girlinthewood.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0