Nya flickor i flocken!

Nu har vi gått från en grupp till en flock (flock of lion and lambs) ^^



Som ni vet så har vi berättat att det kommer bli glest i inläggen här på bloggen då vi har mycket i våra "riktiga" liv.. För att försöka hålla antalet inlägg på någorlunda nivå så har vi skaffat nya lekamrater... Eller egentligen är dom inte nya! 


Dom som ska hjälpa oss är
...... *trumvirvel*........
Julia (som startade bloggen(TTS)) och Olivia (TTS).




Dom bloggade för TTS men att blogga för en stor-blogg är krävande och dom har inte den tiden så dom "sa upp sig". Men eftersom dom fortfarande vill blogga om twilight så dom sökte sig till oss och vi välkommnar dom med öppna armar!

Hoppas ni tycker att det är lika kul som jag gör!
nu har jag alla "mina" twi-flickor på ett ställe! *jätte glad*
Så kommande vecka kommer det vara lite rörigt i blogglayout och dylikt då jag ska ändra och anpassa bloggen för vår nyildade flock!


// Ida


Viggo tycker till:
Jag ville bara få ut mig lite, VÄLKOMMNA TJEJER! F*N VA GLAD JAG ÄR!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad trevligt, så synd att ni inte var intresserad av lilla mig då.... :/

2010-01-24 @ 23:48:49
URL: http://fabulousrobertpattinson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0