Tänk om......

Jag pratade med en vän idag och hon sa: [hemska tanke] Tänk om dom inte filmatiserar Breaking Dawn
JAAA.. TÄNK OM!!
Tycker inte ni att det skulle kännas som om allt var halvklart?!


Vad gör vi om dom under 2010 tillkännager att dom INTE kommer göra en Breaking Dawn film..?!?
Visst ser jag fram emot Eclipse och allt som hör till den filmen.... MEN... Det jag ser fram emot mest under hela 2010 är att få svar på frågan.. Kommer dom göra en fjärde (och ev femte) film?!


Kan ni ge två anledningar till varför respektive varför inte dom ska filmatisera Breaking Dawn?!
Jag kan komma på många till varför, men väldigt få till varför inte!

// Ida

(helt uppstressad över tanken på dethär)

Kommentarer
Postat av: Saga

Ida:

Varför 1: BESVIKNA FANS! Och lixom... hemska tanke, dom MÅSTE helt enkelt!

Varför 2: Dom skulle tjäna otroliga mängder pengar på det och det skulle vara korkat att inte göra den.

Varför inte 1: Svårt att hitta en bra Renesmee! Det blir överhuvudtaget svårt att få till den filmen skulle jag tro.

Varför inte 2: IFALL det skulle vara så att alla skådespelare inte vill ställa upp på en (eller två) filmer till så blir det ju inte samma sak. Dock verkar ju de flesta skådespelarna vilja göra den sista, vad jag har hört.

2010-01-06 @ 22:50:54
URL: http://thetwilights.blogg.se/
Postat av: M I K A E L A

hoppas verkligen att de väljer att göra film på breaking dawn!

2010-01-06 @ 22:52:19
URL: http://mikaelabjarve.blogg.se/
Postat av: LS

Varför inte fullfölja en serie lixom?

Alla som älskar/gillar TTS skulle blir väldigt besvikna och antagligen göra ngn form av protest.

Varför dom inte skulle göra Breaking Dawn, hmm ja säger som Saga där.

2010-01-07 @ 01:31:09
URL: http://justmeeexd.blogg.se/
Postat av: Nilli

De måste bara göra Breaking Dawn! ;o

2010-01-07 @ 01:44:01
URL: http://thetwilightworld.blogg.se/
Postat av: Frida

Varför 1: För att boken är så sjuuukt bra!<3

Varför 2: Dom skulle tjäna sjuukt mkt pengar :P

Varför 3: Fansen blir glada, går på bio, köper DVD filmerna, so on, dom tjänar pengar ;)

2010-01-07 @ 08:58:10
URL: http://ffriidanilsson.blogg.se/
Postat av: Olivia

Varför 1: De måste göra klart serien, det går inte annars.

Varför 2: De skulle förmodligen få en massa mordhot från galna fans.

Varför inte 1: Skådespelarnas utseende ändras och de kanske ser för gamla ut.

Varför inte 2: Det finns ingen regissör för jobbet (inte så troligt)

2010-01-07 @ 14:04:35
URL: http://olailas.blogg.se/
Postat av: Stina

Varför 1 Fjärde boken är bäst.

Varför 2 Alla fans skulle bli riktigt upprörda och protestera.



Varför inte 1 Svårt att filma scenen då Bella föder Renesme.



Varför inte 2 svårt att få med allt det viktiga i

fjärde boken. Därför skiter dom i den.



Varför inte 3 Svårt att få Bella att se ut som en vampyr.

2010-01-07 @ 19:14:00
Postat av: Hannah

Men Robert Pattinson har väl redan sagt att han har tackat ja till att spela Edward i Breaking Dawn...?

2010-01-08 @ 10:56:55
URL: http://hannahmeh.blogospot.com
Postat av: Marie

Precis som de flesta andra Twilight-fans (inte alla), så vill jag definitivt att Breaking Dawn ska filmas, men jag kan samtidigt se varför det kan vara oerhört svårt att filma den. Förutom att den är väldigt lång, och det kommer att vara svårt att få med allting så är det några saker jag speciellt tänker på:

- Renesmee, att kunna visa henne realistiskt. Ska de dataanimera henne? Eller ska hon vara äldre i filmen än i boken?

- Renesmees födsel. De kan i och för sig göra detta utan att visa några detaljer, men det kommer ändå antagligen vara ganska äckligt, och frågan är hur man behåller PG-13.

- Det som jag tror kan vara det svåraste att visa är smekmånaden, och då menar jag inte sexet för det kan man alltid komma runt på något sätt. Nej, hur gör man en film för ungdomar där huvudrollsinnehavaren (Kristen Stewart) blir så gravt misshandlad av sin make på sin bröllopsnatt att hon är täckt av blåmärken, men att hon ändå vaknar på morgonen glad och tacksam? Det är ju egentligen inte som jag beskriver det, men frågan är hur man kan visa det utan att det framstår på det viset?

Jag har även väldigt svårt att föreställa mig Kristen Stewart som höggravid och surplandes blod. :-)



Kram

Marie

2010-01-11 @ 14:39:04
URL: http://www.twilightgrejer.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0