Uppdatering

Kul att få läsa era kommentarer om förra inlägget! :) Några undrar om vi har slutat uppdatera och det har vi inte utan inläggen kommer när det passar och när någon har tid att skriva! Själv kom jag precis hem och åker iväg snart igen och har massor av saker att göra. Jag tror att resten av thetwilights också är ute på massa sommarbus och inte känner sådan stor lust att sitta vid datan i den här härliga vädret (i allafall ni som bor i Stockholm)! Men ge inte upp hoppet, vi har inte dött eller någon sådant!

Vad ska ni göra hela sommaren?

Kommentarer
Postat av: Twilda

Jag drar till Italien! Men efter det blir det nog mest repris av de vanliga serieboxarna. Charmed, ER, The Wire, Veronica Mars etc... Och någon "enstaka" koll på Twlight och New Moon då...

2010-07-13 @ 01:18:25
Postat av: Jennilie

Sv till Julia: Ursäkta mitt seeeena svar men jag har vart rätt kass på svara på kommentarer nu på slutet.. Och ja alltså jag gillar verkligen alla låtarna från soundtracket, dom är riktigt sköna!

2010-07-13 @ 11:27:28
URL: http://dayswithjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0