Biljetter till salu!

FAN EVENTET - Hovet den 21 juni 2010
Jag har två "vanliga" biljetter som skulle behöva ägare under TWILIGHT FAN EVENT!!


Jag har själv stått i kö för dom och stod bland de första efter VIP-kön så det är riktigt bra platser skulle jag gissa. Jag är i alla fall nöjd med dom och tror att du kommer gilla det! :D


Är någon intresserad och vill veta mer kan du väl dra iväg en kommentar i detta inlägg eller ett mail till [email protected]



Det är alltså nu på måndag, men vi kommer lösa det galant. Hör av dig :)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag skulle väldigt gärna vilja ha dem, men fråga är bara om de hinner fram innan måndag.. Det känns lite stressigt. men om du svarar så kanske vi kan göra upp något?

2010-06-19 @ 12:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0