WTF?

http://www.eclipsemovie.org/images/Robert_Pattinson_Default.jpg

Såhär ser den slutgiltiga wax-dockan av Robert ut..

Ida: Tycker den ser heeeelt skev ut..
Visst finns det lite Rob "där inne" men den är ju ingen kopia precis! Kan inte riktigt se vad som är fel, kan ni det?

Viggo: Jag tycker att sättet han kisar på och ringarna under ögonen gör att han liknar Stephen Moyer (Bill, True Blood). Sen är det något mer, men jag kan inte sätta fingret på det....

Julia: Ursäkta mig men det där är ju inte ens Rob! Jag säger bara "Gör om, gör rätt!" sorry....


Hittar ni vad det är som gör att det inte ser ut som den riktiga Rob?

Kommentarer
Postat av: Lisa

ögonen. dom är för.. elaka? näsan är rätt men sen är munnen lite för "hård". Rob ser mycket varmare & gladare ut, haha :) Älskar håret, DET är rätt!

2010-03-24 @ 17:37:15
Postat av: sara v

leendet och ögonen ser fel ut.

2010-03-24 @ 18:01:48
Postat av: Frida

hahah ouuf va ful :S

Ögonen är helt fel!! Annars var den väl helt okej..

2010-03-24 @ 18:19:56
Postat av: hej:)

jag tycker han hade lite för spetsig haka:)

och kanske lite stora "skrattgropar":)

2010-03-24 @ 18:34:16
Postat av: Jeen ♠

Min första reaktion var att fundera över näsan, sedan tyckte jag hakan såg opropotionerlig ut eller lite lång... någonting iallafall :P

2010-03-24 @ 18:42:54
URL: http://jendc.blogg.se/
Postat av: nanja

läpparna ser lite konstiga ut det när någ det,Det ser bara fel ut man kan inte säga riktigt vad men allt har lite fel i sig..

2010-03-24 @ 19:46:42
Postat av: amanda

vet inte...... ögonen ser lite fel ut, de säger inte ''robert'' till mig xD

2010-03-24 @ 20:29:51
URL: http://mangos.bubbleroom.se
Postat av: Stina

Han ser faktist äldre ut på den statyn :P Jag föredrar den yngre Robert :D

2010-03-24 @ 21:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0