Yttligare en anledning till att Sverige är trist!

 

 

Trist att dessa saker aldrig finns i sverige... MKT TRIST!

 

 

Vilken tycker ni ser mest inbjudande ut?
Jag personligen ÄLSKAR färgen röd (jag är ju tant röd)
och så blir jag bara lyckligt lottad att
Edward/Robert pryder just den flaskan...

// Ida



Update: Kolla vad vårt söta läsare Twilda skrev till oss
Men det där är ju My Jones läsk... De finns inte att köpa i affärerna, man designar dem själv. Så du kan säkert få dem om du vill importera dem...?



Vore inte det coolt att ha på en fest?!
funderar på detta tills vidare så kan vi
sedan se vad jag bjuder på när det blir twi-träff igen!
// Ida


Kommentarer
Postat av: LS

Grön ser riktigt god ut

2010-05-31 @ 08:27:50
URL: http://justmeeexd.blogg.se/
Postat av: Twilda

Mwn det där är ju My Jones läsk... De finns inte att köpa i affärerna, man designar dem själv. Så du kan säkert få dem om du vill importera dem...?

2010-05-31 @ 18:17:14
Postat av: Stephanie

Jag tycker den blåa(Emmett) ser väldigt god ut!

2010-06-02 @ 18:45:08
URL: http://sstteepphhiiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0