Veckans Twilightare!

Vem är du?

Vad heter du?
Svar: Mikaela Bodin Limsiri.
Hur gammal är du?
Svar: Jag är 12 år.
Var i Sverige/världen bor du?
Svar: I Stockholm
Hur kom du i kontakt med Twilight?
Svar: Kommer inte ihåg.
Hur hittade du oss? Hur länge har du läst bloggen?
Svar: Fick ett tips av min kompis. Från januari 2011.
Har du köpt några Twilightprylar?
Svar: Bara Twilight och New Moon.
Är du en öppen Twi-nerd eller smyger du med det?
Svar: Jag är inte en Twi-Nerd direkt.
Edward eller Jacob och varför? (Du får inte välja Team Switzerland)
Svar: Team Edward för att han ör vampyr.
Har du en blogg eller annan URL?
Svar: Nej
Skriver/skapar du någon slags fanfiction? (Romaner, noveller, bilder, filmer etc.)
Svar: Nej
Vem skulle du säga att du är mest lik i Twilight-serien?
Svar: Ingen xD
Vem tycker du är snyggast/gulligast i film-serien? (Tjej och kille)
Svar: Bella och Edward.
Vad säger du om att killar generellt är väldigt emot det här (Twilight-serien). Skulle du råda killar till att ge böckerna eller filmerna ett försök. Varför/Varför inte?
Svar: Ja
Din hälsning till alla andra Twilightälskare?
Svar: Hej
Din hälsning till alla Twilighthatare där ute?
Svar: Ni är korkade att ni inte gillar Twilight -.-
Och till sist: Har du något på hjärtat? Släng ur dig vad du vill!
Svar: Jag har inget på hjärtat :D

Böckerna:
Hur många av böckerna har du läst?
Svar: Inga
Vilken är din favorit?
Svar: Jag har inte läst någon av böckerna så jag vet inte.
Läser du böckerna på svenska eller engelska? Varför?
Svar: Jag har inte läst böckerna.
Har du läst det som finns av Midnight Sun?
Svar: Nej
Hur många gånger har du läst böckerna?
Svar: Ingen gång.
Har du ett favoritcitat? Vilket?
Svar: Nej.
Vem är din favoritkaraktär?
Svar: Bella
Böckerna eller filmerna?
Svar: Filmerna

Angående Twilight (filmen):

Hur många gånger har du sett Twilight?
Svar: 5 gånger typ.
Vilken är din favoritscen från Twilight?
Svar:När Bella blir biten.
Finns det någon scen från ”Om jag kunder drömma” som borde varit med i filmen? Vilken? Varför?
Svar: Jag vet inte har inte läst böckerna.
Vilken är din favoritbilder från Twilight?
 
Vilken är din favoritlåt från Twilight-soundtracket?
Svar: Kommer inte ihåg vilka som finns.
Vilket är ditt favoritcitat från filmen?
Svar: Kommer inte iihåg.
Vad gillade du INTE med filmen?
Svar: Jag gillade allt.
Vad blev bättre än du förväntat dig i filmen?
Svar: Vet inte

Angående New Moon (filmen):

Hur många gånger har du sett filmen?
Svar: 4 gånger
Vilken är din favoritscen från New Moon?
Svar: Vet inte
Finns det någon scen från ”När jag hör din röst” som du borde varit med i filmen? Vilken?
Svar: Har inte läst böckerna så vet inte.
Vilken är din favoritbild från New Moon?
 


Vilken är din favoritlåt från New Moon-soundtracket?
Svar: Vet inte.
Vilket är ditt favoritcitat från filmen?
Svar: Kommer inte ihåg.
Vad gillade du INTE med filmen?
Svar: Jag gillade allt med filmen.
Vad blev bättre än du förväntat dig i filmen?
Svar: Vet inte.

Angående Eclipse (filmen)
Hur många gånger har du sett filmen?
Svar: 2 gånger.
Vilken är din favoritscen från Eclipse?
Svar: Slutet av filmen.
Finns det någon scen från ”Ljudet av ditt hjärta” som borde varit med i filmen? Vilken?
Svar: Vet inte.
Vilken är din favoritbild från Eclipse?



Vilken är din favoritlåt från Eclipse-soundtracket?
Svar: Vet inte.
Vilket är ditt favoritcitat från filmen?
Svar: Ingen anning
Vad gillade du INTE med filmen?
Svar: Början
Vad blev bättre än du förväntat dig i filmen?
Svar: kommer inte ihåg

Angående Breaking Dawn (filmen)
Hur peppad är du inför Breaking Dawn? (1-100)
Svar: 100
Vad ser du mest fram emot med BD?
Svar: Vet inte
Har du någon nedräkning inför BD? Vilken sort?
Svar: Nej det har jag inte. 
Tycker du det är bra att den delas upp i två delar?
Svar: Nej.
Finns det någon scen ur "Så länge vi båda andas" som du VERKLIGEN hoppas kommer med i filmen/filmerna?
Svar: Har inte läst böckerna 
Vet du någon låt som skulle kunna passa på BD-soundtracket?
Svar: Vet inte


Antingen eller...?
(Markera ditt svar med fet stil)
Robert - Taylor
Vampyr - Varg
Cullens
- Volturi
Emmet - Jasper
Kellan - Jacksson
Ashley - Alice
Rosalie - Niki
Rene -
Esme
Charlie –
Carlisle
Angela
 – Jessica
Mike –
Eric

Angående ”The Cast”:
Har du hört någon låt med Robert Pattinson? Vilken är din favorit?

Svar: Har inte hört någon låt med honom 
Har du hört någon låt med 100 Monkeys? Vilken är din favorit?

Svar: Nej det har jag inte.
Har du sett någon annan film med någon av skådespelarna från Twilight-serien?

Svar: Remember me
Har du sett någon annan film av någon av regissörerna som regisserat Twilight- filmerna?
Svar: Nej
Vem av karaktärerna i boken skulle du vilja spendera en dag med? (som vän)

Svar: Bella
Vem av skådespelarna skulle du vilja spendera en dag med? (som vän)

Svar: Ashley Greene
Vad skulle du göra om du såg en av skådespelarna på gatan?

Svar: Jag skulle fråga om dens autograg
Vad skulle du göra om du såg Stephenie Meyer på gatan?

Svar: Jag skulle fråga henne om det var svårt att skriva böckerna.


GLÖM INTE ATT ANMÄLA ER TILL VECKANS TWILIGTARE!

(
[email protected])

/VicTOria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0