Veckans band + låt!

Veckans band + låt blir en snabbis och därför också ett band som ni förmodligen redan känner till!

Denna vecka: Paramore

Paramore är ett amerikanskt rockband som bildades 2004 i Franklin, Tennessee. Bandet består av Hayley Williams (sång), Taylor York (gitarr) och Jeremy Davis (bas).

De ligger på skivbolaget Fueled By Ramen och har hittills släppt en ep, tre studioalbum och två livealbum, där den senaste även innehåller en bonus-DVD.

Veckans låt: Decode



Okej, ville bara säga att orsaken till at detta inlägg blev så kort är att jag måste gå och slå på någonting. Fick just reda på att Medium (som jag tittat på sedan jag var åtta) läggs ner och jag har inte hunnit smälta det än. Trodde inte att jag skulle bli så upprörd. Det har nog med min förkylning att göra, känslorna är inte på topp! 

Btw, bättre och längre inlägg imorgon förhoppningsvis!

Glöm inte att skicka in till Veckans Twilightare!
([email protected])

/Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0