Gästbloggaren Johanna

Hej på er alla Twilightfans där ute. Nu har jag fått äran att provblogga här på TheTwilights. Riktigt roligt, älskar bloggen har följt den i många år nu.
Tänkte presentera mig lite här också.
Mitt namn är Johanna Crepin är 31 år gammal och är ett jättestort Twilight saga fan.
Bor i Tierp tillsammans med min sambo.
Älskade Twilight från första stund jag såg den dröjde inte många minuter så var jag fast. Så jag har varit ett stort fan ända sen första filmen.
Läst alla böcker om och om igen på svenska.
Jag äger även en Robert Pattinson blogg som jag uppdatera varje dag. Har sett alla 3 filmerna hur många gånger som helst. Då menar jag Twilight, New Moon och Eclipse.
Var på Faneventet som hölls 28 Oktober  på Hovet i Stockholm var så underbart att få vara där igen, men denna gång var det en stor bonus nämligen att Robert pattinson var där.
Men förra året var magiskt det med.
I Fredags var jag på Breaking Dawn part 1 och jag bara älskade filmen. Tänker på den hela tiden och måste se den igen.
Om det är något ni undrar över så får ni gärna fråga.
Bilden är från förra årets fan event.
// Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0